ŽELITE RAZBREMENITI ZAPOSLENE?
Rešitev 360 RAČUNOVODSTVO vam omogoča, da zmanjšate število dohodnih klicev in s tem razbremenite in optimizirate delo svojih zaposlenih z nepotrebnimi motnjami. Storitev dnevno poroča o stanju na računu ter odprtih in zapadlih obveznostih in terjatvah, tudi na vseh mobilnih napravah.

ŽELITE CENTRALEN IN VAREN ARHIV KLJUČNIH DOKUMENTOV IN INFORMACIJ?
Vse potrebne informacije in dokumente imate lahko shranjene na enem mestu, dostop do njih pa je omogočen preko nadzora pravic posameznika. Dostopnost preko računalnika, interneta, tablice ali telefona.
 

 ŽELITE ENO RESNICO ZA VSE VPLETENE?

Vi in vaši partnerji vidite enake informacije in dokumente v vsakem trenutku. Dokumente lahko zajemate vi ali vaši partnerji.

ŽELITE HITRO IN ENOSTAVNO POISKATI INFORMACIJE IN DOKUMENTE?
Iskanje informacij in dokumentov glede na to, kaj so in ne kje so. »Google« princip iskanja in prikazovanja rezultatov. Vnaprej pripravljeni prikazi.
 

 SAMODEJNA IZMENJAVA PODATOV Z ZALEDNIM SISTEMOM

Podatki se samodejno prenašajo med vašim zalednim sistemom in storitvijo 360 RAČUNOVODSTVO. Vnos podatkov se opravi samo enkrat.