Spoznajte elektronski arhiv




Elektronski arhiv je sodobna digitalna rešitev za varno, skladno in organizirano hrambo dokumentov skozi njihov celotni življenjski cikel – od nastanka do arhiviranja. Nadomešča neučinkovite in vedno dražje papirne arhive, ki zahtevajo prostor, čas in stroške za vzdrževanje. Z elektronskim arhivom podjetja pridobijo centralno mesto za vse dokumente, ki omogoča hiter dostop, stroškovne prihranke in visoko stopnjo skladnosti z zakonodajo.


Številne raziskave kažejo, da podjetja, ki uvedejo elektronski arhiv, prihranijo do 50 % stroškov arhiviranja, vključno s prostorom, tiskom, pošiljanjem in vzdrževanjem. Poleg tega se zaradi digitalizacije pospešijo poslovni procesi, izboljša preglednost in zmanjša tveganje izgube ali nepravne uporabe dokumentov.


 



ŽELITE NADZOROVANO HRAMBO INFORMACIJ IN DOKUMENTOV?


Sistemi elektronskega arhiviranje se čedalje več uporabljajo pri upravljanju, razvriščanu in shranjevanju elektronskih podatkov ter dokumentov. Istočasno pa e-arhivi zagotavljajo njihovo hrambo in celovitost skozi cel življenjski cikel.


M-Files orodje vam omogoča nadzor dostopa do e-arhiva in arhiviranih dokumentov v skladu s pravili podjetja in potrebami uporabnikov in uporabniških skupin.

 




Nadzor dostopa: varnost in preglednost z M-Files


Vodila vašega podjetja – od zasebnosti do deljenja – se v M-Files uresničijo z naprednimi varnostnimi funkcijami:


  • Šifriranje podatkov, tako “v mirovanju” kot med prenosom, prepreči nepooblaščen dostop ali prestrezanje.

  • Revizijska sled beleži vsak poseg v dokument: kdo je dostopal, kaj je spreminjal, kdaj in kje – tako je vsa aktivnost jasna in dokumentirana.

  • Stopnje zaupnosti omogočajo, da različni dokumenti prejmejo različne ravni zaščite (npr. “zaupno”, “interno”), dostop pa je mogoč le za določen segment oseb.

Ti sistemi so ključni za skladnost z zakoni, kot so ZVDAGA, GDPR in eIDAS, še posebej za občutljive panoge, kot so zdravstvo, finance ali javni sektor. V zdravstvu lahko na primer M-Files zagotovi, da imajo dostop le zdravniki in pooblaščeni administrativni delavci do pacientovih medicinskih kartotek – kar bistveno poveča varnost in skladnost pri shranjevanju osebnih podatkov.


 




E-arhiv za hitro vpeljavo: modularnost in integracije


M-Files nudi pričakovano hiter zagon – hkrati pa ga je mogoče prilagoditi:


  • Podprti tip dokumentov: pogodbe, računi, dobavnice, zapisniki sestankov, tehnološka dokumentacija, ISO dokumenti, pogodbena dokumentacija, tehnični načrti – sistem pokriva širok nabor dokumentov.

  • Integracije z ERP sistemi, kot so Saop, Pantheon, SAP, omogočajo samodejno sinhronizacijo računov, dobavnic in drugih poslovnih dokumentov neposredno v arhiv.

  • Modularna rast: lahko začnete na nivoju osnovnega arhiva (npr. računovodski ali dokumentarni modul), nato pa postopoma dodajate module, kot so HR mapa, ISO dokumentacija ali projektno dokumentiranje.

  • Hitri primer: proizvodno podjetje je vzpostavilo arhiv za tehnološke risbe v manj kot 2 tednih – odzivni čas pri iskanju risb se je skrajšal za 80 %.



ŽELITE OMOGOČITI DOSTOP DO INFORMACIJ POSEBNIM UPORABNIKOM?


M-Files orodje omogoča dodeljevanje pravic do arhiviranih dokumentov posebnim uporabnikom.


Prav tako lahko omogočimo vklop/izklop samodejnega obveščanja uporabnikov s posebnimi pravicami o evidentiranih dokumentih.

 




Dostop posebnim uporabnikom: obveščanje in prilagodljivost


Napredno upravljanje pravic in obveščanja v M-Files bistveno pospešuje sodelovanje in zmanjša možnosti napak:


  • Samodejna obvestila – sistem pošlje opomnike ali obvestila, ko je nov dokument dostopen ali pa posodobljen. To pomeni, da skrbniki, zaposleni ali stranke ne čakajo na ročna obvestila, temveč so takoj obveščeni o pomembnih spremembah.

  • Fleksibilno določanje pravic – pravice je mogoče nastaviti na nivoju map, projektov, dokumentnih tipov ali celo posameznih dokumentov – kar omogoča natančno usmerjeno deljenje in varen dostop.

  • Primer uporabe: v kadrovskem oddelku M-Files samodejno obvesti vodjo, ko je nova pogodba zaposlenega v arhivu – ta jo lahko takoj pregleda in hrani, brez ročnega preverjanja ali opozoril.

Takšna integracija obveščanja omogoča nemoteno delovno rutino, zmanjšuje možnost zamud in preprečuje izgubljanje dokumentov.


 





E-ARHIV ZA HITRO VPELJAVO ARHIVA ZA RAZLIČNE VRSTE DOKUMENTOV


Hitro lahko vpeljete e-arhiv za različne vrste dokumentov, kot so na primer: tehnološka dokumentacija, dobavnice, referenčne slike, kadrovski obrazci


 




Zakaj izbrati M-Files elektronski arhiv?


1. Pametno indeksiranje z umetno inteligenco

M-Files uporablja UI, ki samodejno prepozna in označi vrste dokumentov (npr. pogodbo, račun, ponudbo), kar poenostavi iskanje in zmanjša možnost napak pri označevanju.


2. Certifikati in skladnost

Sistem ima certifikate Arhiva Republike Slovenije in izpolnjuje standarde eIDAS, kar zagotavlja veljavno digitalno hrambo in elektronsko podpisovanje.


3. Oblak ali lokalna namestitev

Ponujamo fleksibilne opcije gostovanja: v varnem javnem ali zasebnem oblaku, ali pa na vaši infrastrukturi – odvisno od vaše politike varnosti in regulacij.


4. Strokovna podpora & usposabljanje s 360ECM

360ECM že več kot 10 let podpira slovenska in mednarodna podjetja pri digitalni transformaciji arhivskih rešitev. Naša ekipa je pomagala več kot 100 podjetjem vzpostaviti sisteme, ki delujejo brezhibno.


 


Pogosta vprašanja (FAQ)